وبلاگ

ثبت نام بیست و هشتمین دوره آزمون های حرفه ای بازار سرمایه، پانزدهم آذرماه آغاز خواهد شد.

cfa-study-holidays-1
اصول بازار سرمایه تحلیلگری بازار سرمایه گواهینامه های حرفه ای سازمان بورس مدارک مالی معامله گری بازار سرمایه

ثبت نام بیست و هشتمین دوره آزمون های حرفه ای بازار سرمایه، پانزدهم آذرماه آغاز خواهد شد.

لطفاً قبل از ثبت نام به نکات زیر توجه کنید:

۱- تمامی فارغ‌التحصیلان کارشناسی به بالا که مدارک آنان مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می باشد، امکان شرکت در این آزمون‌ها را دارند.

۲- تمامی افرادی که حداکثر تا پایان شهریوماه سال ۱۳۹۶ در مقطع کارشناسی فارغ‌التحصیل خواهند شد نیز امکان شرکت در این آزمون‌ها را دارند.

۳- افرادی که گواهی‌نامه اصول بازار سرمایه را ندارند، اجازۀ شرکت در آزمون تحلیل‌گری را ندارند.

۴- آزمون تحلیل‌گری بازار سرمایه روز جمعه ۲۴ دی ماه به صورت الکترونیکی و فقط در تهران برگزار خواهد شد، لذا هنگام انتخاب این آزمون دقت لازم را به عمل بیاورید.

۵- پس از واریز هزینه ثبت نام و تکمیل فرآیند، امکان برگشت هزینه و یا رزرو برای دوره های بعدی وجود ندارد.

۶- با توجه به اینکه ظرفیت آزمون های الکترونیکی محدود است (۴۵ نفر) لذا پیشنهاد می شود ثبت نام خود را در لحظات آغازین انجام دهید.

۷- رزرو آزمون به منزله انجام ثبت نام نیست و تنها پس از پرداخت هزینه آزمون و ایجاد پیامی با عنوان در انتظار آزمون نشان دهندۀ تکمیل فرآیند ثبت نام است. در صورتی که هزینه آزمون را پرداخت نکنید این امکان وجود دارد تا افراد دیگری ثبت نام و ظرفیت آزمون تکمیل شود.

۸- در هنگام انتخاب حوزه امتحانی (آزمون کتبی) دقت لازم را به عمل آورید. پس از اتمام مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات، امکان جابجایی حوزه وجود نخواهد داشت.

۹- از این پس آزمون تحلیل گری بازار سرمایه فقط به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد. (برنامه زمان بندی متعاقباً بر روی سایت قرار خواهد گرفت).

نکته مهم: به دلیل محدودیت در پذیرش داوطلب آزمون الکترونیکی تحلیل گری بازار سرمایه، به اطلاع می رساند افرادی که در یک دوره در این آزمون ثبت نام می کنند، امکان ثبت نام در دورۀ بعد را نخواهند داشت. لذا توصیه می شود افرادی که دارای آمادگی بیشتری هستند و امکان شرکت در این آزمون را دارند ثبت نام نمایند.

منبع: سازمان بورس و اوراق بهادار

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.